LLB במשפטים - אוניברסיטת תל-אביב
BA מדע המדינה - אוניברסיטת תל-אביב

"עולמות הספורט  והתרבות מרגשים  אותי וגורמים  לי להרגיש שאני משלב בעבודתי אהבה אמיתית  לספורט ולעשייה לצד מקצוענות וידע רב בתחום משפט הספורט והתאגידים ".זו הסיבה בזכותה אני מצליח להיות מעודכן עם יד תמידית על הדופק ולשרת את לקוחות המשרד במקצוענות לאורך שנים.  אני מאמין:" שיש לנהוג גם  ב"צד שכנגד" ב"רוח ספורטיבית" ובדרך ארץ אך לא לוותר על העקרונות והצדק עד להשגת הניצחון" . 

עו״ד איל יפה מרץ 2017

עו"ד ונוטריון איל יפה

משלב בפרקטיקה המקצועית בה בחר להתמחות , את עולם הספורט העסקים והתאגידים . לתחומים הנ"ל  הוא מביא עמו ניסיון עתיר שנים  ורקורד מרשים של הצלחות ,תקדימים וניצחונות.   

עורך דין יפה מעורב בפעילות ציבורית ענפה בעולמות הספורט התרבות והבחירות בישראל .

פעילות מקצועית:

עו"ד איל יפה הנו הבעלים של עוה"ד צבי יפה ושות', המשרד הוותיק  ובעל המוניטין  שנוסד בשנת 1956 ע"י עו"ד צבי יפה.

במשך עשרות שנים ייצג המשרד את מרבית מוסדות וארגוני הספורט בארץ: ההתאחדות לספורט  איגוד הכדורסל, ההתאחדות לכדורגל והועד האולימפי בישראל.

 בצד יעוץ משפטי שוטף לחברות, תאגידים ויחידים בתחומי משפט מגוונים.

המשרד הנו הראשון במדינה שייצג את ישראל בפני הטריבונל השיפוטי הבינלאומי בלוזאן אשר בשוויץ ליד הועד האולימפי הבינלאומי.

עו"ד איל יפה שהתמחה אצל כבוד השופט אלוני בביהמ"ש המחוזי בת"א, רכש ניסיון רב בטיפול בענייני בחירות ומפלגות וצווי מניעה למיניהם וכיום הוא מייצג איגודי והתאחדויות ספורט, קבוצות ספורט, שחקנים, ספורטאים, מאמנים וסוכני שחקנים, בכל הקשור לחוזים הסכמים משפטיים ובוררויות . הוא מופיע ומייצג את לקוחותיו בדיונים משפטיים בפני מוסדות שיפוטיים שליד התאחדויות הספורט ובבתי משפט.

עו"ד יפה מתמחה בדיני בחירות ומפלגות, במיוחד בדיני בחירות לכנסת, לרשויות מקומיות למוסדות מפלגתיים ולאיגודים מקצועיים. בכל פעולותיו הנ"ל זכה להישגים מרשימים.

למשרד עוה"ד צבי יפה ושות' מוניטין רב שנים במתן שירות אישי ומסור ללקוחותיו.

פעילותו הציבורית של עו"ד איל יפה החלה כבר ב-1985 כאשר נבחר להנהיג  את ציבור הסטודנטים בישראל ושימש כיו"ר התאחדות הסטודנטים בישראל בשנים 1985-86 בתפקידו זה הוביל לראשונה מאבקים לשכר לימוד הוגן .

במהלך השנים עו"ד יפה היה חבר בדירקטוריונים ממשלתיים ופרטיים מגוונים, חבר במוסדות לשכת עו"ד כולל וועד מרכזי ומועצה אזורית ושימש בין היתר כיו"ר ועדת משפט הספורט של הלשכה ומ"מ יו"ר ועדת עמותות ומלכ"רים.

עו"ד איל יפה מתנדב בפעילות בהתאחדות ספורט הנכים ובועד הפראולימפי.

עו"ד יפה כיהן כחבר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת וועדת הבחירות לרשויות מקומיות במרחב ת"א. 


נשמח לסייע לכם בכל סוגיה. אנא מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם